čtvrtek 10. července 2014

Vlastnoručně vyrobené šaty

Jednou jsem ve škole viděla slečnu, která měla velmi pěkné a zajímavé šaty. Po důkladnějším prohlížení jsem přišla na to, že se vlastně nejedná o klasické šaty. Byly to dva svázané šátky. Pomyslela jsem si, že je to dobrý nápad, jak neutratit za nový obleček a navíc být zajímavá a „originální“. Neváhala jsem a vyzkoušela to také.


Moje vytvořené šaty


Jak na to



Potřebujete:

Dva šátky (mohou být stejné i jiné, záleží na tom, jak moc jste odvážná a jak umíte kombinovat)
Pásek
Případně delší top či pás přes prsa

Postup:

Na výrobě vlastních šat z šátků není vůbec nic složitého. Stačí, když svážete skrz dva cípy dva šátky a máte hotovo. Poté už stačí jen vzniklý otvor přetáhnout přes hlavu a v pase opásat páskem. Tyto šaty jsou ale dost nevyzpytatelné, stačí, aby zafoukal vítr nebo jste se blbě pohnuly a může vám být vidět i to, co jste původně v úmyslu ukazovat neměly. Proto si pod šátek můžete obléknout nějaký delší top, pás přes prsa atd., prostě cokoli, co vám dodá jistotu tyto šaty v klidu nosit. Šátky jsem volila schválně saténové s orientálními vzory. Líbí se mi to tak nejvíce, ale pokud přijdete na jiný nápad, určitě mi o tom dejte vědět. 
omlouvám se za kvalitu a rozměry fotografie, bohužel jsem neměla jinou fotografii v těchto „šatech“

mezikrok
Jak se vám líbí moje improvizované šaty? Vyzkoušíte to také?

Žádné komentáře:

Okomentovat