čtvrtek 17. července 2014

Pohodlné boty na léto

Mnozí z vás už boty na léto mají, mnozí z vás čekaly na výprodeje, které jsou již v plném proudu. Pojďte se se mnou podívat, jaké boty letos letí a jaká je nabídka
zdroj: goodtoknow.co.uk


Vysoká podrážka

Už v zimě jsme si mohly všímat bot na vysoké podrážce. Ostatně tato móda už zde jednou byla (cca před 10 lety). Letos v létě v obchodech nacházíme s touto podrážkou nespočet sandálů. Mně osobně se tato móda nelíbí, ale kdo ví, třeba si už v zimě budu kupovat kozačky v tomto stylu. 
zdroj: bershka.com

zdroj: pullandbear.com

„Doktorské“ boty

Toto je další styl bot, které se mi nelíbí. Já tyto boty nazývám doktorské, protože mezi nimi a těmi co koupíme ve zdravotních potřebách nebo vidíme nosit doktory či sestřičky nevidím žádný rozdíl (abych nezněla tak pesimisticky, občas je tedy změněna alespoň barva). V obchodech jsem je ještě naživo neviděla, ale když dnes procházím různé e-shopy, nabízí je snad každá značka. 
zdroj: zara.com

zdroj: stradivarius.com

zdroj: bershka.com

„Gumové“ boty

Většina lidí říká těmto botem gumové, s gumou ale nemají nic společného. Ráda bych mluvila o botech od značek Crocs a Melissa. Boty Crocs jsou ze speciálního pryskyřicového materiálu a boty Melissa si zakládají na tom, že jsou plastové. Obě značky vyrábějí velmi pohodlné boty, které jsou na léto ideální. Od obou značek lze zakoupit baleríny, žabky, boty na podpatku atd. 
boty Crocs
zdroj: designerwholesalesources.com

boty Melissa
zdroj: xaramoda.cz

boty Crocs
zdroj: sportilo.cz

Ploché sandály

Tyto boty miluji a také tvoří podstatnou část mé letní obuvi. Je sice pravda, že je v nich často cítit každý kamínek na který šlápnu, ale mně se prostě líbí
zdroj: pullandbear.com

zdroj: stradivarius.com

zdroj: stradivarius.com

zdroj: zara.com

Baleríny/mokasíny

Letos baleríny už trochu upadají. Není se čemu divit, mé první baleríny jsem si zakoupila před osmi lety a od té doby nebylo léto, kdy bych alespoň jedny neměla (ani toto léto není výjimkou). Střídají je ale mokasíny. Tato móda se mi moc líbí, ale ještě žádné nevlastním. Avšak věřím, že nebude trvat dlouho a budou také v mé sbírce. 

zdroj: hm.com
Jaké boty se vám líbí nebo naopak nelíbí? Které nosíte? 

Žádné komentáře:

Okomentovat