čtvrtek 7. srpna 2014

Výprodeje se vyplatí!

Neměla jsem nikdy moc ráda výprodeje. Zboží mi přišlo přebrané a špatně se mi vybíralo. Náhodou jsem se však vyskytla v obchodním centru právě v době výprodejů a nestačila jsem se divit, co jsem si dříve nechávala ujít. Pojďte se podívat, co jsem pořídila.


Trička

Po dlouhé době jsem nakoupila mnoho topů. Jedná se o čtyři tílka z New Yorkeru, tři z nich byly po 69 Kč a jedno stálo myslím 129 Kč. Dále jsem si koupila květovanou košili bez rukávů z Reserved, která stála 399 Kč.
košile Reserved

tílko New Yorker 129 Kč



tílko New Yorker 69 Kč

tílka New Yorker, každé 69 Kč

Kraťasy

V H&M jsem si koupila kraťasy, které stály 349 Kč. Jsou krásně upnuté a dole na nohavičkách mají krajku, což se mi moc líbí. 
kraťasy H&M

Šaty

Nakonec jsem si ještě koupila v XaraMódě šaty od značky Koralline. Tato značka je sice poměrně drahá, ale koupila jsem je za necelé dva tisíce. Myslím, že jsou ideální na dovolenou u moře a také už se moc těším, až je tam využiji. 
šaty Koralline
Co jste sehnaly ve výprodejích vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat