čtvrtek 21. srpna 2014

Šátek na x způsobů

Nedávno jsem byla v obchodním centru, přesněji v obchodu Lindex, kde jsem objevila úžasnou věc. Na figuríně měli uvázaný šátek ve tvaru topu. Vypadalo to opravdu skvěle. Ptala jsem se prodavaček, jak to udělaly, ale ta paní, která ho vázala, nebyla bohužel zrovna v ten den přítomna a navíc každý její kus je  prý originál. Nemá přesný návod. Proto jsem se rozhodla, že zabrouzdám po internetu a zkusím něco objevit. 


Jeden šátek

Super letní pás na prsa z jednoho šátku, který můžete nosit, buď s uzlem vpředu, nebo vzadu

zdroj: kuge.com
Tento top je můj nejoblíbenější. Ještě jsem ho sice nezkoušela, ale ještě není všem letním dnům konec. :) Navíc uvázání vypadá opravdu jednoduše

pinterest.com

Dva šátky

Top s odhaleným pupíkem je zase něco jiného, než běžně na ulici vídáte, takže pokud si můžete tento tvar dovolit, určitě neváhejte a hned zítra si ho uvažte. 

zdroj: maminka.cz

 Tento top se mi také moc líbí. Jen se trošku ztrácím v uvázání ve čtvrtém a šestém kroku. Každopádně jde o to, vyzkoušet si to a kdo říká, že to musí být přesně podle návodu. Představivosti se zde meze nekladou. :)

zdroj: pinterest.com
 Znáte nějaký jiný super top ze šátku? Jaký se vám líbí nejvíce?

1 komentář: