pátek 27. června 2014

Xantypa – letní kolekce

Včera jsem se byla podívat v obchodu Xantypa v Kolíně na novou kolekci a nafotila jsem pár outfitů, které bych vám ráda ukázala. Zkoušela jsem si oblečení od značky Desigual a obuv od značky Melissa.

Šaty a baleríny

Tyto šaty se mi líbily především díky jejich pestrobarevnosti. Ta je však typická pro všechny kousky od Desigual. Šaty jsem doplnila botami od značky Melissa, které byly velmi pohodlné. Šaty můžete zakoupit zde a boty zde.


Sako, kalhoty a baleríny

Asi poprvé jsem si vyzkoušela harémové kalhoty. Musím říct, že mě docela mile překvapily. Ty jsem zkombinovala s květinovým sáčkem a dalšími balerínami od značky Melissa. Sako můžete zakoupit zde, kalhoty zde a boty zde.  



Džíny, triko a kabelka

Nejprve jsem si vyzkoušela džíny s kšandami. Tato móda se mi moc líbí. K nim jsem volila obyčejné triko. Nakonec jsem v obchodě našla ještě kabelku, která parádně ladila k tomuto outfitu. Triko zakoupíte zde, kalhoty zde a kabelku zde


Riflové šaty a overal, žabky

Riflové kousky letos frčí, tak jsem si vyzkoušela hned dva, a to šaty a overal. Abych oživila tento outfit, zkusila jsem si k nim růžové žabky, které jsem bohužel zapomněla vyfotit zblízka. Více si je však můžete prohlédnout a navíc i koupit zde. Šaty a overal jsem bohužel na e-shopu nenašla, najdete je však stejně jako ostatní zmíněné oblečení v kamenném obchodu v Kolíně.

Kraťasy a trika

Nakonec jsem vyzkoušela ještě jedny kraťasy a k nim dvě trika. Kraťasy s prvním trikem jsem opět bohužel nenašla na e-shopu. Druhé triko tam však už je, a to zde. Pokud se vám líbí kraťasy nebo první triko, můžete zavítat do kolínského obchodu Xantypa.

Jaký outfit se vám líbí nejvíce? 

Žádné komentáře:

Okomentovat