úterý 27. května 2014

Marianna, moje inspirace


Jako první bych se s vámi ráda podělila o jeden velmi inspirativní blog, který už několikátým rokem sleduji. Jedná se o třiadvacetiletou slečnu z Finska. Ta se jmenuje Marianna. Marianna je velmi krásná dívka a umí se pěkně oblékat. Moc se mi líbí její životní styl. 
zdroj: mariannan.costume.fi

Mé seznámení s Mariannou



Poprvé jsem Mariannu zahlédla na lookbooku. Okouzlila mě svým zimním outfitem (dole ve fotogalerii). Bylo to už v roce 2010. Pídila jsem se po dalších fotkách a outfitech této slečny a našla jsem její blog. Od té doby ho sleduji. 

Blog mariannan.costume.fi

Za čtyři roky, kdy sleduji tento blog se na něm událo mnoho změn. Několikrát se dokonce změnila i adresa. Dříve se Marianna více věnovala módě. Vždy se se čtenářkami podělila o své nové kousky a napsala, kde je pořídila. Dnes si můžeme přečíst více o jejím životě. Marianna často cestuje a ráda o tom i píše. Fotografie jejího nového oblečení nechybí samozřejmě ani teď. Přestože je Marianna Finka, vede si blog dvojjazyčně. Vše si teda můžeme přečíst v angličtině. Díky tomu se můžeme dozvědět, že Marianna dokonce i navrhovala oblečení (mimochodem moc pěkné). 

Fotogalerie

fotografie, díky které jsem začala před čtyřmi lety sledovat Marianny blog
zdroj: mariannan.costume.fi
další ze starších fotek
zdroj: mariannan.costume.fi
červenec 2013
zdroj: mariannan.costume.fi
část kolekce BikBok od Marianny
zdroj: mariannan.costume.fi

Znaly jste tento blog? Jak se vám líbí? Máte také nějaký inspirativní blog?

Žádné komentáře:

Okomentovat